Ahad, 9 Oktober 2011

tutorial untuk mempromosikan fanpage facebook dan blog.

sekarang aku dah buat page kentut berdarah kat facebook..haha...(follower baru seciput da wt fan page) bapakkk urrr...suke hati aku lah kn??aku yang buatjadi kalau tak nak like abaikan sahaja..OK? aku buat nie sekadar suka-suki jaa..x berniat untuk membongkak dan riak sekadar melepaskan batuk di tangga.(ap kaitan)
berbalik kepada fan page nie korang boleh promote blog korang kt facebook tau..ikuti kisah ahamad seorang tukang taip:

ahamadi terasa bosan ketika melayari internet dan membuka laman sesawang facebook..ahamadi seorang blogger dan dia mempunyai fan page di facebook tetapi tidak ramai yang menekan butang like di fan page-nya..tiba-tiba dia mendapat satu akal untuk mempromosikan fan page-nya..ahamadi telah menekan semua rakan yang dalam talian nya lalu dia mengcopy link fan page-nya.ahamadi telah mem-paste link fan page nya kepada semua rakan yang dalam talian dengan menulis sepotong ayat manis 
hai awak..selamat malam dan semoga happy selalu..boleh tolong x? sila like page nie ea? kalau awak ada blog follow lah saya kalau sudi. http://www.facebook.com/pages/Kentut-berdarah/191022404270811
 terima kasih kerana kesudian awak...pyee :D

begitulah ayat yang ahamad gunakan...
akhirnya benar sangkaan ahamad.fan page nya telah meningkat kadar peg like tan sekali ganda...yeeeaahhh..

mahu mencuba teknik ahamad? sila like page kentut berdarah untuk keterangan lanjut...anda like anda dapat..

iklan ini ditaja khas oleh mark zuckerberg dan Dr Rozmey.












Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...