Selasa, 25 Oktober 2011

aku tegar dengan blog nie...

ni adalah blog blogger yang aku akan bukak setiap hari...kalau ada entry baru aku akan baca.. antara faktor yang menyebabkan aku buka blog dy orng adalah kerana:

1) teknik penulisan yang menarik 
2)blogger yang cute
3)ada lagu yang best
4)kawan aku
5)x berat untuk loading
6) sebab aku suka

tempat pertama
zone syuhadah dia nie 1st mmber blogger aku...memang best kawan dengan dia...entry dia kadang2 sedih bila aku baca.. yeeaahhh....
tempat kedua
orang tua UNGU ...ungu say so... pelek...kadang2 bnyk entry yg gila2 dan ada jugak yang berunsur keagamaan...akak ungu aku pnggil..x rugi kalau follow..
tempat ketiga
amirah karim ....yg nie aku tak nafikan dia comel..hahaha... ada cerpen kt blog dy nie...sangat best...kalah cerita ikram aku..hahaha...menyentuh hati...lagi satu blog nie juga aku akan bukak time nk buat entry sebab lagu dia pn aku dah hafal..

tempat ke empat
Aiman sengeh ...budak nie...apa aku nk cakap ek?? dia nie mmbr aku..haha...entry dia msti akan ditamatkan dengan "ILOVEYOUMR'S Y...ROMANTIK KONON..

3 ulasan:

Syuhadah Hamizi berkata...

alamak,terharunya saya. :)) terima kasih awak. saya akan mengimprovekan lagi blog saya. hehe insyallah

cik ungu berkata...

kenapa mesti orang tua...??
kenapa?kenapaa??


*check kedutan di muka..


huh.
kau memang dah puas hidup kan..?


oh btw mekaseh.
nah karipap.

Fizo Suwito berkata...

sbb kau mmg tua dri ak pew...tua letew..hahaha... kripap sardin or kntang??

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...