Ahad, 16 Oktober 2011

hari kantin hari-hari kantin kantin hari-hari

hari ini aku jadi pak cik kantin yang suka menjerit-jerit memanggil pelanggan untuk menikmati sajian yang telah disediakan oleh aku,syah, dan iwan...(amekau satu nafas)

menu yang aku jual:nugget ayam    : rm 1.00

cutterfish ball   : rm 1.00
prawn ball     : rm 1.00

frence fried     : rm 1.00
minyak masak 1 botol rm 10.00 hahaha




aku jadi macam peniaga di pasar tani setiap hari rabu di parit sulong..jerit sana jerit sini dah cm tarzan kluar dari kepompong kemiskinan yang melarat..
akhirnya aku dan rakan2 berjaya menjual kesemua makanan yang disediakan.hamekau.
kaya kaya...
(sgt)
aku tak de idea nk cakap apa dan aku juga nak bagi tau team kolokium aku dapat mewakili batu pahat untuk pergi ke jpn Johor..
doakan aku yeah kawan2 blogger supaya tak terketar,tak gagap,tak blur dan dapat bercakap dalam keadaan yang lancar...




p/s: aku baru nak beli kereta lepas habis niaga tu tengok2 kurang rm 59.000 hahaah

1 ulasan:

i'm fateehaa berkata...

yeye jaa. hahaha.
dtg jb, singgah pasir gudang! singgah poli. :)

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...