Selasa, 11 Oktober 2011

kebaikan merokok yang tidak diketahui umum

Rokok ramai orang cakap merbahaya untuk kesihatan tapi adakah anda tahu tentang kebaikan rokok?
haa....ramai yang tak megetahui tentang kebaikan rokok ataupun tembakau..
meh kita selongkar satu persatu kebaikan rokok.




  •  rokok boleh menghilangkan kecerdasan seseorang..(sengal ape tu bukan kebaikan tapi keburukan)     uh koe tak tau ape2 budak kecik....cuba bayangkan kalau seseorang tu active gilark vavik a.k.a hyper active. memang bercelaru kepala otak kan? haa kalau ada orang yang cam tu korang bagi jew isap rokok 4-5 batang confirm lentok trus trtidur..insyaallah terus tidur tak bangun2..heee..









  • Rokok boleh menghilangkan stress..bukti? tanya perokok...hahaha...(aku isap rokok bertambah-tambah stress adalah)


  • sesiapa yang hisap rokok akan nampak muda..(betul ke?) yew lah kalau mati awal mesti muda sentiasa.



  • perokok adalah manusia yang pemurah..errrkk...yeeww...x percaya? dia sentiasa memberikan asapnya kepada orang sekeliling walaupun tak mintak..jadi dalam setiap batang rokok dia sentiasa mengingati orang sekeliling..haha.


  •  Badan mendahului usia, kerana terkena penyakit radang paru-paru yang kronik. Badan tidak lagi sihat dan pakai tongkat untuk berjalan dengan terketar-ketar. Bila jumpa anjing dia boleh guna tongkat untuk pukul atau halau anjing tersebut. Takut anjing tue… Selamat atuk. Adakah berbaloi untuk menjadi perokok tegar?

    p/s aku seoranng perokok tapi sangat mahukan sinaran untuk berhenti merokok...

2 ulasan:

cik maira berkata...

cube try ubat nicotin.*betul x eja ni. huhu. cari kar farmasi ke.
mana tau bole berenti ke.
slow2. bkn bole berenti mcm tu je kan. lalalala. ;)

pajong pemalas!!! berkata...

haha...oke2...ty sy beli decodin...

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...