Selasa, 11 Oktober 2011

segmen nyanyian bersama biawak

  eerrrkkk...hai semua...kembali dalam rancangan ADIK-ADIK SENGAL...kita akan memulakan rancangan ini dengan menyanyikan lagu abang sayang comel..(abang tu aku lah)
 ikut rentak lagu yang kat dalam video tu tau adik-adik...ikut abang nyanyi...



Saya suka sorang budak nama dia comel
Die suka makan ais krim comot-comot
Tapi , comel comel sgt

Hari -hari comel tunggu saya balik sekolah
Bila tunggu comel bawak ais krim dua,
Saya, sayang comel sangat

Biarkanlah, Biarkanlah
Biarkanlah, Biarkan comel..

Bila petang-petang kita main dekat padang
comel suke tolak jatuh dan tersungkur
Saya, sayang comel sgt

Bila besar nanti saya nak kawin dgn comel
tpi kini hanya tinggal angan-angan
sebab saya jahat sangat..

Biarkanlah,Biarkanlah
Biarkanlah,Biarkan comel...

Kini comel xde lagi dalam hidup saya
dia sudah pergi bawa diri jauh-jauh
tapi,saya sayang comel..




 oke korang boleh muntah...tpi pastikan lepas muntah basuh lantai or tempat korng muntah tu..busuk bau ikan mampos!!!


p/s aku sayang dia dan aku tak nak contact dia lagi...pyee.. :')

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...