Khamis, 6 Oktober 2011

aku dan fixie..satu percubaan

penat kaki megayuh akhirnya sampai jugak aku kt rumah nie..hehe....tak disangka dan terduga aku akan memiliki sebuah basikal lagi...(dulu time kcik2 ade basikal..) :P  sekarang umur aku da 19 tp msih nk men bsikal..weeeiiiiiii arwah atuk aku pn memang pkai basikal jew lh...
aku nak ceritakan pegalaman aku menunggang basikal nie! bkn menunggang motor rxz.(akupunada)



bising! ceritalah!



okok...first time aku pakai fixie nie bwk pn  cm kure2 lembab giler sbb aku da lme x bwak basikal..
kaki cm nk tanggal jaa dari badan...bapak urrhh sumpah penat gila..
tapi,selepas mendapat satu kuasa jiwa aku sudah kuat untuk mengharungi hidup berbasikal..haha
ada jugak crita sedih yang memalukan aku dengan promax ku..
ary kedua aku pakai basikal tu aku dah bawak pergi bandar batu pahat..
(kira-kira 14 km dri rumah)
malang memang tak berbau busuk..basikal aku boleh bocor plak..
yaiuoooo...
po ag angkat lh basikal tu pergi bengkel..nasib baik ada member yang mmpu tolong aku klau x mnapak aku pulang ke pangkuan rumah..
(personafikasi)
sekarang aku sedang bercinta dengan si promax nie...jgn jeles..haha





aku tak mek gmbar lagi basikal tu...tpi lebih kurang lah dengan yg nie..

 
KEPALA PROMAX 

2 ulasan:

Cik ira berkata...

waaaa... ada beskal baru.. kelas kau kentut

pajong pemalas!!! berkata...

yyeeaahhh..

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...