Isnin, 29 Ogos 2011

projek MPV 2011

aku nk ucapakan selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pegunjung dan pelancong blog kentut aku nie..
sedar tak sedar dah nk habis dah bulan ramadan Al mubarak nie.Raya2 jugak tpi trial ttp dtg..haa
aku bukan nk cerita pasal trial or raya tpi aku nk merepek pasal merdeka plak...aku dengan budak2 MPV smktp tlah mnjalankan satu projek video atau nk sedap sikit filem pendek untuk skmm mncipta video merdeka..
nie lh wajah wajah pelakon yang menjayakan projek DIY short film
behind the scene
ciieehhh speking omputih hncur!! haha
di sebalik tabir lah

terdiri daripada ajim,aiman,aidil,syafiq,lenge,pijol(aku)
barisan actor2 yang x diterima skop production
                                               


hehehe ak x tau motif gmbar nie




nie dikira ucapan dari crew mpv lh..nie lh klo kepala da msuk embun otak pn jadi kmbang..
haha enjoy the show~~

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...