Selasa, 16 Ogos 2011

KAD RAYA

sikit sikit kad raya x de bnde lain ka nk cerita time nk raya nie? mercun raya ka? meriam raya kaa? hantu raya kaa..?.woi gila!! klau x de kad raya nie serupa cm rendang di pagi raya diganti dengan pizza or spagetti...
haa...aku nie tetiba nk cerita pasal kad raya nie sebab aku sudah jatuh CINTA!!!
bpew bnyk kali koe nk jatuh cinta pijong?? hehe... jatuh CINTA dengan kad raya lh sayang....
semalam aku ada beli kad raya yg dijual oleh mawas2 sekolah aku  A.K.A  pegawas..rasa cm nk tengok jew tapi terbeli plak..dah alang2 beli apo lagi mula pikir ayat2 menipu aku kt kad raya tu.. nie ayatnye...

warkah dikirim peganti diri
memohon seribu kesilapan diri
sekadar manusia biasa azali tercipta sering lalai dan lupa
menjaga hatimu sentiasa diingati
jika gagal maafkn hamba yang hina ini
 moga lebaran nanti membawa kasih penganti kesilapan
kasih cinta hati selamat meyambut hari raya Aidilfitri

korang rasa spew yg aku bagi kad tu?? hehehe
 
sampul dia aku tak tulis nama tapi aku lukis cartoon..hehe comel x?

nie jew lh yang aku mampu bagi..korang ada something yang best x tuk give someone time raya nie?? share2

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...