Selasa, 26 April 2011

perspektif tentang tetek@payudara

sorie lh klau posting aku kali nie berbaur lucah.aku nak cerita pasal tetek lah..kah kah kah...ak pernah bace satu blog nie yang menerangkan bahawa kalau lelaki menatap payudara@tetek berkemungkinan stress dia akan hilang.haaa....klau cm tu kena tengok lah tetek sapa2 klau tension..hahaha...tpi jgn brkelip..bgi aku jangan dijadikan alasan kalau meriki brang prempuan tu.cbe pkir,kau tengok tetek perempuan tu dengan khusyuk(solat x nk khusuk) pastu perempuann tu prasan .apa perasaan dia?kompom kau kena maki sebakul tak pn kena bwa jmpe polis.kau dengan segala banggangnye bagi alasan nk ilngkan tension...wtf?
      tapi bagi aku ada betulnya jugak aku nie bkn nye baik sgt pn.kaki meriki2 jgak.tpi skadar memuji ja..nampak yg besar kata"wow" nampak yg sderhana "smart" nmpak yg kcik "comel"..
lebih elok kalau kau kawin then ko bleh tengok puas2 tetek bini kau?halal2 lagi brtambh sayang!

 lagi satu aku jugak pernah bace satu artikal tentang payudara jika seseorang lelaki itu tersentuh bahagian gunung perempuan itu dia akan automatik terfikir tentang seks.wOw...gila lh...

tapi,,kena berterima kkasih kepada mak kau! kerana adanya tetek jadilah kau sebesar sekarang...susu yang dihasilkan sangt bernilai!


payudara nie bagi aku adalah satu anugerah bagi wanita dan kenikmatan bagi lelaki.bagi aku walaupun benda tu ada pada semua perempuan tapi ia tetap menarik.
 setiap insan ada kelebihannya hnya besar atau kecil yg membezakannya.ada tetap ada..hAhAhA






p/s terasa bodoh plak kerana secara tiba2 aku buat entry nie...

5 ulasan:

EiQa PiKa berkata...

jgn lah sebut tuu. sebut la mammary glands. kan sopan sikit. hihi ;P

pajong pemalas!!! berkata...

hahaha...nty orng ssh nk pham...baik trus trang jaa...

Deyraa Nordin berkata...

Eeee , selekeh lah ! HAHAHAH

pajong pemalas!!! berkata...

apsal lak?hahahahaa

fifianggun berkata...

hahahahahha...baik punya

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...