Khamis, 14 April 2011

kisah hantu kak limah

  hari ini aku naik bas sekolah!!dh lame gle x naik!!mto aku bleh rosak pulak.....tapi aku nak cerita benda lain..pasal demam hantu kak limah...korang cbe tag dialog yg mmg mnusuk spt "kita bakor jew" comfirm ada...
aku mmg respek gilark kt usop wilcha nie...ssh kot nk buat tangan lembut ue...usop nie siap dpt anugerah abph ag...sebaris gn pasha sandro ue...hahaha Nama sebenar dia Syed Mohamad Asri atau (Shy8) tpi walaupn mke jantan jgn disangka x leh bwak watak lemah longlai..
Dialog Usop Wilca dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah…”awak esok.. kalao kawen.. awak nak buat pelamin seme pink!! , pastu kalo awak dah ada anok esok.. awok nak buat press conference macam si Erra pazira buat tu..! bior seme pink! “!! beriye dia citer.. awie kt sebelah geli geleman mendengor nya..! hehehe!!
awok=saya dalam bahasa perak

aku buat kite bakor jew gn gerakan lemah gemalai semua orang ketawa...aku pun ketawa jugak..hahaha
cantik tak hantu kak limah nie? comelkan?
korang nak undi sapa? nie calon bebas tau...
haaa....nie dia calon harapan....hahahahaha

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...