Ahad, 1 Mei 2011

aku suka touching

kenapa ada perempuan yang cakap lelaki tak boleh toucing2? dia kata hilang macho..po darhh...lelaki pun manusia jugak kan??muka ganas hati ada hutan bunga.nak bawak ke mana macho kau tu..bagi aku lelaki kena jugak touching2 nie sebab tu yang akan membuatkan kita megerti maksud perasaan..apa guna perasaan manusia yang banyak ni kalau tak dapat rasa semua rugilah...hidup sekali je.ego kena diketepikan untuk merasai kenikmatan dan kesakitan hati bila tersentuh.. aku nak pakai bahasa melayu pula..
 aku nie jenis lelaki yang boleh menangis bila sedih..ahahaha...bagi aku menangis adalah satu anugerah yang amat bernilai...tapi orang tak pernah nampak aku menangislah..aku bukan lembut pun aku boleh pukul orang maki orang dan aku suka perempuan...  mugkin sebab aku ni jenis yang suka menulis cerita-cerita cinta..hahaha
jiwang beb...
        kawan -kawan aku pun tau aku nie jenis jiwang yang garang sebab aku garang dan jiwang..tapi takut perempuan..hahaha...bungol!!

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...