Khamis, 5 Mei 2011

exam,feeling,sick,wt fish!!!!

hari ini betul2 aku sekat otak!mid year exam dah mula dan mual.tadi paper kesusasteraan melayu 1 dah membuatkan aku bingung x sempat aku nak study banyak sebab bula lepas memang sangat sangat sibuk..ajar budak bawah main pentanque,camping jpam,karnival form 6,pertandingan forum,buat teks pidato dan bnyak lagi yang aku tak nyatakan sebab akan membuatkan otak aku bengkak..hahaha
aku jawab kertas sastera tadi pun ikut sedap hati apa yang aku ingat aku hembos jew,dapatlah merapu 5 helai halaman bertulis..mood menjawab soalan memang x SEDAP!
aku ada jugak perasaan nak study malam tadi tapi hilang dengan geram.. sebab apa? hang nak tau ka?
 meh dekat sikit..aku pernah buat posting pasal aku ada remove sak perempuan kan? nie kalau nak tonton remove kau!!!!!!!! malam tadi lepas aku balik dari rumah kawan sekapal aku tiba-tiba satu bisikan hati telah meyuruh aku untuk on line fb jap..aku pun ikutlah kata hati aku sebenter,
tangan aku dengan tangkas buka satu mamat yang bernama ahmad albab nie megikut cursor jaa...
 ko nak tau apa aku nampak???
       IN A RELATIONSHIP WITH *** *******waaaaa aku remove sebab tak mau kacau kau belajar tapi kau? lantak lah..pew guna kau panggil aku sayang lah wei! x gne lah....
 adehh emosi jugak lah malam tadi..terus hilang mood nak belajar...amek selimut tido dengan lena..
(tapi memang lena aku malam tadi)
aku nak tau apa perasaan korang bila kau buat baik tapi kena baling spegetti basi? bagi pandangan anda
sapa bagi pandangan terbaik akan menerima hadiah iaitu percutian di belakang rumah sendiri...

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...