Rabu, 2 Februari 2011

hari yang memenatkan

hari yang memenatkn......aku bru balik dari jb..mnakung dri pkul 3 smpai pukul 6...tak sakit otak tngu bus?tiket pkul 4 smpai pkul 5.30 smua abis...jdi ak pn ddk brsebelahan dgn plancong asing...first vietnam,second indonesia third dan paling bising nepal.....gilark vavik cm nk cmpk beg aku yg berat nie kt kepala dia...jdi krana trlalu myampah gn plancong tu aku pn bredar mnuju ke mcd...tpi,dgn hmpanye mcd pnuh...arrrhhh...gilark lahh tencion...pastu nk g wrung,pnuh gak!!!arrhh...g blek kt tmpt ddk pelancong td...adoiii...dh dipenuhi oleh pelancong dan kaum2 nyeww...berdirilh aku...tgok jam bru pkul 5...huh..aku pn brjalan jalan di sekitar bustand larkin tu..pusing pusing pusing kaki ku lenguh...haaaaaa....mesej ayuni x eply2...klo eply pn dua jam kmudian...
TERKESIMA....bila ada orang panggil "batu pahat pkul 6 naik sekarang"aaaaaaaaaaaa.....suka suka!!!
naik bus x lerh tido....adoi!!!
haaaaaaaa.....
pening...
bus yang bising bunyi absober....dan kerusi yang x empok....tpi dah smpai bp alhamdullilah.....kudut amek(x knal x yh tnye)...smpai umah lecak nsib bek x bnjir....5 ary umah ditinggalkn dh cm srang semut...(sebab sblum aku pergi ad jug air nes yg x bsuh dan aku balik dh cm yogurt hehehehe)
amek lappy un9...
2 jaaa...
hari yang memenatkan..

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...