Sabtu, 26 Februari 2011

Buat Awak Yang Saya Sayang.wmv

bAPAK!! sedih gila..jom larh kongsi sedih dengan aku..kenapa ada orng buat video macam nie?
kenapa? kenapa? mesti dia orng nie jiwang tahap dewa kan? kan? haha..macam aku(pomot) kesian kat orng yang buat video nie kan?ntah dtg balik kew x kekasih dia..
mgkin aku paham apa yang dia rasa.tapi,aku tak mahu benda macam nie berlaku pada aku..takut maaaa....sapa mau hilang kekasih? tapi kalau dah takdir nak wat macam mana kn?redha jew lah..wanita dijadikan dari tulang rusuk lelaki..ia berkeadaan bengkok dan takkan tegak atau lurus...tapi,lelaki dijadikan untuk menjadi ketua.lelakilah pegawas,penjaga,dan pelindung bukan pengganas pada kaum wanita.
jadi,lelaki perlu menunjukkan yang dialah yang boleh menjaga..tunjukkan wahai kaum..
kalau wanita salah bagi tau yang dia salah..kalau dia tak mahu megaku salah bagi tau sampai dia megaku salah...
peace no war and be happy always even you in trouble..cause life is too short..


Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...