Isnin, 27 Disember 2010

muka buku...@ facebook

facebook or dlam bahasa melayunya muka buku..nme mcm sdap tpi klo dipindah bahasa (huh old scoll)
             aduh huduh...kalau buku lima aku tau lah...facebook smakin lame semakin bosan plak...kat facebook pndangan aku boleh dikomen dengan pantas tapi terhad..tapi bila aku dah mula bloging nie pandangan aku terasa bebas...x de sape yang  nak kacau aku mula blogging seingat aku lepas habis plkn..time 2 aku x tau mcam mne aku bleh start blogging...aku rasa aku nk buat twitter then aku x pham cm ne nk sigh up then aku nmpak ad lmbng b berbackground kn oren...aku dengan perasaan yang memang kosong dan tak tau ape2 aku click lh lmbng 2...tibe2 kluar get started..aku click ag...sigh up dye pown snang...hahaha....2 larh serba sedikit sejarah pemblogginggan aku...sebelum tu aku ad buat note2 kt facebook..tpi korng fahamlh orng kt facebook 2 79% nk cri kwan or awek gn pakwe...jdi x de mselh nk tgok nota2 yg pnjang melewer 2..dengan altenatif blog nie aku
copy and paste tulisan aku kat blog aku yang sulung....http://gigazul.blogspot.com...blog 2 mula2 memang buruk yang teramat then set up skit2 jdi lh kurang huduh...aku suka buat blog yg simple2 jew x de lh berat sangat...
        nk ltak wiget kiri kanan wt nyemak jew aku rasa...cukuplh setakat letak lagu yang bleh pause2...
                              ok....
"tulisan aku kat atas 2 mmg mcm rojak kn??"

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...