Jumaat, 8 Februari 2013

Kerja Kerja Kerja

Assalamualaikum , okay aku sekarang ada Kerja baru,bukan bartender tapi Kerja Buat air lah jugak cuma bezanya kalau bartender nie Buat air special lah mean macam special coffee,mocktail DLL tapi kerja aku sekarang ni Buat air biasa macam Kat warung..mula2 tu blur jugak lah tapi sekarang alhamdullilah dah biasakan diri..actually aku dapat Kerja ni pun bukan aku yg apply tapi akak aku yang suruh Kerja situ sebab boss dia mintak nak tambah menu baru.. tempat aku nie kat uptown damansara jalan teknologi..Kat kompleks muhibbah.lagi satu akak aku pun Kerja Kat situ jugak..dia Kat office aku Kat tempat air..hahaha aku jugak ade cerita sedih iaitu rayuan aku untuk mendapat tempat Di uitm untuk sesi 2 punya gagal..:( Hahaha bukan rezeki..tak pe ada peluang lagi ke ipts pulak..insyaa Allah...okay kalau korang rasa nk kurangkan bajet dalam bershopping,nak makan burger bakar kaw kaw,nasi kukus bujal,kuew tiaw,Dan mcm2 makanan lagi yang dijamin puas hati moh datang ke uptown Damansara,kompleks muhibbah Jalan teknologi kota damansara..dijamin puas hati..konsep dia pun lain dari yang lain..barang2 Kat sini memang rare Gila..seriously..makanan sedap,environment selesa,tak sesesak uptown lain yang menyempitkan dan merimaskan..
Okay itu sahaja datang tau jumpa aku Kat situ..hehehe assalamualaikum

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...