Selasa, 21 Jun 2011

siapa kisah pasal aku???







ok sekarang aku suruh kau buat keputusan kau tak dapat kan?? biar aku yang yang buat keputusan.....go with him... biar aku tarik diri dari membanggangkan diri aku sendiri...aku tak tau kenapa kau yang aku suka...yew kau bukan milik aku...aku tak tau napa aku terkejar kau sangat...aku tak boleh nafikan yang aku dah betul2 sayang kat kau...aku tak boleh hakis perasaan aku...x pew dengan aku tinggalkan kau aku harap aku dapat lupakan kau..aku tau aku macam mendesak...memang aku mendesak dan terdesak...nie bukan 1st aku cakap kat kau kn?? dh bnyak kali..x pew...mgkin ada sebab kenapa kau tak boleh accept aku kan????
aku perlu tanya kau..sebab aku bukan mahukan SAHABAT tapi aku mahukan  KAU!!!! faham>>>???
sesuatu yang sangat berbeza.....
 aku bukan mahukan kau membuat keputusan secara terdesak...tapi kau dah membohongi aku!!!
 ingat apa kau cakap kat aku dulu???? INGAT X???
apa kau cakap??
kau tak boleh accept aku sekarang sebab kau nak fokus pd exam kau!!
OK!!  aku dapat tunggu....aku tunggu aku tunggu...akhirnya???
kau cakap yes dia boyfriend aku....wei!!! ap kau fikir?? main-main??
mungkin siapa yang baca blog aku nie fikir aku macam tak matang....mention benda2 yang cm budak kecik....maaf aku tiada tempat untuk luahkan hati aku...aku bukan jenis yang suka bercerita dengan orang..tpi biarlah aku tulis kt blog aku....kenapa aku nak cerita pasal cinta???
ada yang cakap perkara remeh...sumpah kau bodoh!!! banggang tahap cipan...
macam-macam boleh berlaku dengan cinta....sesuatu empayar boleh naik dan jatuh dengan cinta...
jadi fikir-fikirkan....seorang manusia boleh berubah dengan cinta.....sudah menjadi lumrah manusia bercinta...dan ini...kisah aku...entah bila aku dapat cinta yang boleh membahagiakan aku.....

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...