Isnin, 13 Jun 2011

kisah selepas tabir ....(kisah aku saja tapi tentang kau)

hari ini hari selasa aku kembali menulis blog aku yang sakai marbai nie..hee.. :] aku tak tau nak tulis apa tapi aku tulis jugak sebab dalam otak aku nie banyak story nak share tapi tak tau nak share yang mane satu....aku nak cerita yang satu nie....perkara yang memelikkan aku...ak urasa tak sengaja kot... tp klau tak sengaja nak cakap apa kan....kisah nya berlaku berminggu lepas (tp bru nk story skang) kan ada gadis yang dulu2 aku memuji dia kat dalam blog pijyune (url sme jew nma blog jaa tkar)  tp skang aku gan dy dh x de apa2  dan aku rilek jaa (rlek kaa)...aku time tu nak pergi labry nk wt seaching skit lh...pastu sebelah labry tu klaz dak tu(pham2 ja kn)
ak pn jalan jaa menonong sikit pn x pndang (pksa diri tu) ...dah smpai labry pintu lock pulak adisshhh maka bermenakunglah aku kt dpan labry tu smentara mnunggu kwan ak prgi mncari ckgu yg sdah dberi tugas mnjadi guardian kt labry tu....time ak gh  stay kt kaki 8 tah mcm mne otak aku bleh plak kluar niat yg megarut potngan niat tu cm nie "kalau aku ada jdoh gn dia (sbut nama) dia akan kluar klas klo x de dy x kluar"  pastu dgn spantas kilat dak tu keluar sambil trsnyum...aku pun trpingga2 tp still wt mke jhanam iaitu x pedulik (wt bungol) dia pn ckap cm ni " jgn lh sampai x nk pndang" aku pun pndang dan senyum sjenak jaa... dy pn msuk blek kt kndang ehh klaz...ak pun senyum sowng2 pastu ak x puas hati ak niat bnde yg sme "bla bla bla" PUSSHH! dy kluar lagi....kali nie aku lak yg senyum..hehehe.....
dy pn msuk blek kt klaz dan aku pun msuk kt lbry...
tu yg prtama walaupn ad insiden2 kcil yg mlawakkn bg ak tp yg tu biarlh mnjadi rhsia aku jaa...
selang bpew ary (aku tak ingat) timer aku nak pergi sekolah aku niat bnde yg sme kali nie beza ak tambah kt jalan....pastu smapi kt stu kwasan (jln raya) aku nmpk kreta dia kt dpn aku hehehehe...suka suka !!! aku pn tnjuk lh act ak apo lagi aku ptong preengngg kte ibu dy...huuu...(aku bukan mat rempit)..
ak pnah remove dy dri fb pastu x lme selang bpew minggu ak add dy blek...dy pn approvekn...ak ckap x lme x...pastu time aku couple dy g block ak plak.....ak cople pn x lme 1 minggu lbih jaa sbb ak x btul..hehehe...otak x center... tpi skang ak dh leh tgok fb dy tp bkn sbb dy unblock ak tp scra x sengaja gak..ak dlu ad fb lme yg dh friend gn dy tp fb tu ak dh lpe password dan dh dkt 6 ke 7 bln x pkai ag dan ak pkai fb bru....tp hri tu ak sja2 try bkk dgn brmcm2 pasword tp btapa sengalnye ak upenye pasword yg ak tkar tu dan yg ak  lpe adalah nme dy..hahaha
sengal....tp aku rasa sronok dgn apa yg trjadi..walaupn ak x dpt dy dan dy pn x nk ak tp ak still syg kt dy...



aku gembira kenal dengan dia walaupun dulu aku banyak kecewa....mungkin bila kita rasakan pahitnya hempedu rupanya madu menanti kita....

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...