Jumaat, 30 Disember 2011

2012 here i come..

waaaaaaaa!!!!! sudah berabad aku tak update blog gila urr..mmg tahap pemalas yg beradio active nie.. memang berhajat nak update tapi memandangkan keseronokkan selepas tamatnya peperiksaan stpm belum habis jadi aku enjoy hidup membujang tanpa beristerikan buku..hehehe...(padahal xde idea nk tulis apa..) 
                                                                            ok 
                       kita mulakan cerita tentang tahun baru yang bakal menjelma nie ea..
                                  2012
macam2 desas desus yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak tentang tahun 2012 ini..ada yg  mgatakan kiamat     lh, ini lah itulah tapi bagi aku kiamat itu pasti dan akhirat sentiasa menanti..




 
STOP!
 aku bukan nak cerita pasal perkara nie.. tapi aku nak cerita pasal 2011 yang aku akan tinggalkan..
2011 pelbagai kisah pahit manis berlaku dalam hidup aku tapi yang paling menarik adalah kisah percintaan aku..haha.. jgn gelak! tahun 2011 saja aku ada 4 orang awek..==' ok sini aku nak cakap aku bukan kaki perempuan ea.. aku cuba menjadi terbaik untuk dia,dia,dia dan dia tapi aku tak berjaya dan yang nombor 4 tu masih ada lagi dia the best i ever had..
bkn sekadar cerita pasal awek tapi seorang perempuan yang aku admire gila vavi dan menolak cinta aku..
aku malas nk cerita pasal itu..hahaha..
terakhir sekali ialah zaman persekolahan aku sudah habis perkara yang tidak mungkin aku dapat ulangi lagi.tingkatan 6 yang sangat bermakna.dari seorang yang zero to hero..masa tingkatan 6 aku banyak berubah..200% perubahan aku ..
salah satu keajaiban yang berlaku dalam hidup aku..
antara cikgu yang telah melakukan tranformasi aku ialah


*cikgu Zaini   -papa
*cikgu Juliana   -mak
*cikgu Hussin   -ayahanda
*cikgu Fareha   -akak kot..= ='
*cikgu Pajariah    - IBU!!!!
cikgu2 aku yang superb!!

dan tidak lupa juga pada tahun 2012 PRU 13 akan berlangsung sesiapa yang belum daftar pemilih sila daftar demi masa depan negara..
jgn lupa pangkah PAS!


p/s: 2012 aku akan mula bekerja sebagai promoter parkson..aiyak..!

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...