Sabtu, 30 Julai 2011

STPM dan PUASA

puasa sudah dekat!!!
seronok ada tapi ada yang sesuatu yang aku takut..puasa bulan 8 dan bermakna STPM SEMAKIN HAMPIR!!!!
aiyokk pijol!!!
aku nie bukan nye pandai sangat sampai nk dptkn pkul 4 rata...
tapi aku akan cuba sedaya upaya...

tapi aku sebenarnya nk share STORY puasa thun 2010 aku dulu...
hahaha
lawak!!!
puasa 2010 yang selalu bocor..ahahaha
time puasa aku nie memang jenis yang selalu ponteng puasa...
lepas balik sekolah mesti pergi JABONG(nama kampung) tempat pembekal makanan...
hehehe
kalau tutup mesti tongkang..tapi kedai yang kt tongkang nie dia bonggang sikit sebab pkul 12.30 dh bukak sah2 nk bagi orang makan tengah hari..huhu
termasuk aku..
tapi aku bukan lah selalu bocor adalah dalam 8 hari jew..ok kn??x teruk sangat kn???
huhu
tahun 2011 aku harap aku dapat kawal nafsu aku..
thun 2011 saya nk puasa penuh!!!

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...