Jumaat, 11 Mac 2011

hang out bersama manusia

hari nie aku berjalan jalan jahanam bersama sama kawan kawan aku yang sdah lupa daratan...hahah
bkn lpe daratan cm si tengang tu tapi dah lame x jumpa sebab dye orng bljar gn da kerja...dye call ak sruh hang out kt umah dye..dlam keadaan yang kelam dan kabutnya aku bergegas turun dari moto (ak bru blik dri bndar gn mmb ak yg len) dan mlompat ke ex5 bruk ku...vvvvvvvvvvvvrrrrrrrrrooooommmmmm......moto ku brbunyi kencang spt superbike jhanam...smpai jew kt umah dye dah ad seorang jantan yang diketegorikan sbagai jantan idaman mak janda dengan muka yang sedikit lebih hensome dari farid kamal (jiran mak cik aku) dye ckap ``woi setan ko asal lmbab sgt?'' aku pun dgn slmbanya mnjawab ``aku bru balik dri mnunaikn hajat kt bndar iblis''... dye pn mnjawab ``owwhh...x pew2 msuk ur.."padahal dye pn tetamu jgak...ak dengan muka tersipu sipu x malu trus ddk kt krusi yang mgadap ke arah tv 45 inci jnama samsung kpunyaan tuan rumah....bapak beso tv dye..dlm otak ak gn kwan ak nie klo wt men game confirm masyuk dan leh jdi gila!! hahaha..
         keburukan perangai ak gn kwan jantan aku nie lum trhnti di situ..kami pn mnjamu selera prut yang mmg sebesar tong gelen nie...dah abis mkn apo ag smoke !!!...
 tnpa drncng kwan aku dtg seeorang mhluk prempuan ag sorang ( tuan rumah nie pompuan) dye dtg trus pluk memeluk kwan pompuan ak tu...*dlm hti..napa dye x pluk ak jgk* hahaha..
      tbe2 trpacul dri mlut mmbr ak nie ckap nk kuoo gi bndr....adoi....mlas nyeeewww....dgn seluar sigkat spt orng bru balik bendang gn nmpk spt seorang yg amat selekeh ak pn pegi...dulik!!!
   smpai jew kt bndar kami pun spt orng gila..bising2....sprti shoping mll tu bapk kami yg pnye...
kami pn brjlan jalan lajan...stelah nafsu mkn kami kmbali mncul kami pn singah sbntar di kfc untuk meminta mkanan dari casher ue...(mmg mintk tak beli sbb casher ue  kwan kpada kawan aku)....dh knyang pi cri psu...x jmpe pasu balik...lpas balik ak bkk fb...dah ue....dah...
p/s..kwan lelaki syahmizuinderafaraiman,tuan rmah effazariah, kwan prempuan eiramarah, aku pijol pnjang..

Tiada ulasan:

pegodeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...